I'm home!

ja det kan man verkligen säga, hemma i det kalla sverige igen.
SUCK!
för er som inte vet så har jag varit i the big apple, New York, i en vecka med min mamma.
jag har shoppat till max och sett säkert alla sevärdheter värda att ses därborta över havet.
ville verkligen inte åka hem!
skitfint väder med 25 grader och strålande solsken varje dag, kunde inte varit bättre.
ska berätta mer om resan en annan dag, för jag lider av tidsomställning nu. haha.
kul att man kan säga så.
anyway, jo just det.
min väska ville inte komma hem till sverige, den valde att stanna kvar i Bryssel.
så förhoppningsvis så kommer den i kväll (håller tummarna som fan) eller så kommer den imån.
jävla skit att man lyckade packa ner allt viktigt i den stora väskan.
fuck!
men, det kunde varit värre.
hoppas bara på att den kommer tillbaka överhuvudtaget, annars blir jag jävligt ledsen.

men som jag sa, ska lägga upp en massa bilder sen och berätta allt.
promise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0