monday morning.

eller man kanske inte kan skriva morning nu kanske?
förmiddag?
nåt är det iallafall.
har varit vaken några timmar iallafall.
var tvungen att hämta pappa på Lars Levins Bil imorse vid sju, inte så jättepigg var man ju då.
blev hemskjutsad sen efter det, och gick direkt och la mig och sov igen.
skulle gått ut och sprungit en runda, men jag var så djävulskt trött så sängen lockade mer.

ikväll kommer mor och far förbi mitt crib och ska sätta upp hyller och tavlor, så det ser mer hemtrevligt ut.
ska även se om jag får tag på hyresvärden och fråga om jag får måla om i mitt sovrum också.
nu är det gult, gult är fult, och jag vill att det ska vara vitt.
då kan man matcha men vad som.
dessutom är inte gult min direkta favoritfärg. blähh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0