nytt crib!

nu har jag äntligen flyttat!
tjiho!
började i fredags efter jobbet och fick med allt.
kändes som om det tog evigheter för att plocka upp allt sen, trodde inte heller att jag hade så mycket skit som jag hade heller.
säkert 15 lådor med saker. hur har allt det fått plats i min gamla lilla etta på 35 kvadrat?
tur att man flyttade in i en större lägehet nu då, inte mindre än en 2:a på på 70 JÄVLA kvadrat!
YES!

iallafall, helgen har varit riktigt lyckad.
igår var det gisleparken som bjöd på en spelning med käraste Hoffmaestro och idag har vi varit hos mormor och firat lilla mor min. Grattis på Mors-dag! :D

nej nu ska jag fortsätta kolla på Bridget Jones Dagbok.
ha en fortsatt trevlig kväll!

ps. bilder på nya lägenheten kommer snart läggas upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0