roligt folk.

jag har en kund på salongen, som första gången ringde precis när jag hade öppnat.
då sa hon att hon skulle boka tid.
jag väntade, men ingen hörde av sig.
sen ringde hon igen, men baraför att prata typ.
sammanlagt har hon säkert gjort det fem gånger nu.
dock klippte jag och färgade henne häromdan, men för säkert en halvtimme sen så ringer hon och gör vad? jo pratar!
herregud!
jag hinner liksom inte.
hon pratar om sitt liv, sin familj och allt sådant som jag inte har nåt större intresse av.
rolig är hon, men när hon bara ringer för att prata om hur dåliga personalen på Värnamo Sjukhus är så täpper jag till öronen.
haha.

inte för att vara otrevlig, men att sitta och prata med en 70-årig tant är inte höjdpunkten på ens dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0