tisdag.

ojdå, känns som om det var evigheter sen jag bloggade.
har inte haft tid eller ork dock.
så kan det vara ibland.

kör en snabbresumé av helgen.
i fredagskväll kände thess och jag för att dricka lite vin på harrys, så det gjorde vi.
två flaskor senare så vinglade vi hem, haha.
i lördags shoppade jag lite till den nya lägenheten, sen på kvällen var vi några stycken som bestämde oss för att grilla lite. så vi åkte ut till osudden och satt där ett tag.
i söndags vaknade jag runt 2 typ. mamma hämtade mig och vi åkte upp till mormor. sen lekte jag lite med sarah den underbara på eftermiddagen/kvällen.
och igår började jag äntligen packa. rensade ut mina garderober också, fi vad mycket skit man har liggandes.
åhh, i helgen flyttar jag!

så det var min helg det.
vad har ni gjort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0