101118

Torsdag idag och snart har denna veckan försvunnit också.
Jag gillar att veckorna går fort, särskilt nu när julen börjar närmar sig.
JAG ÄLSKAR JUL!
Hoppas bara på att det blir en vit jul iår, för annars känns det inte som jul.

Igår vart det ingen rolig dag, kände mig snurrig hela dagen.
Tror fan det beror på detoxen, det är ju inte särkilt mycket mat man får i sig.
Men jag ska försöka lida ut och nästa gång kommer jag nog inte köra såhär intensivt.
Efter detoxen ska jag även börja med GI-metoden tänkte jag.
Den liknar denna detoxen, bara det att jag inte äter kött, fisk eller fågel.
Så det kommer nog att gå bra! :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Såg din ryggtatuering på "bokom bläcket" Verkligen skitsnygg! =)

2010-11-18 @ 11:14:54
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/
Postat av: Lina

Åh men man tackar!

Den är verkligen one of a kind. :D

2010-11-18 @ 13:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0