att göra sig iordning.

Jag har blivit sjukt lat med att göra mig iordning.
Hade jag haft världens bästa hy som inte blir röd bara man petar på den, och det perfekta håret som man inte behöver göra nåt åt så hade jag endast duschat på morgonarna.
Tänk hur mycket tid man hade sparat in på att bara ta en dusch och sen är det klart.
Fy fabian vad härligt det hade varit!
Hade det inte varit det?
Har till och med blivit så lat att jag kör samma hår och makeup som jag gör på dagarna då jag jobbar och när jag ska till exempel ut, haha.
Orkar inte lägga på en massa ögonskugga och sånt.
Fast det är klart att det händer när man är extra pepp eller så.

Men vet ni vad?
Ni ska jag göra mig iordning, måste dusha, har inte gjort det än idag, mwahaha.
Fresh jag är liksom


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0