bad dreams...

Fy fabian vad dåligt jag har sovit inatt.
Sjuka drömmar efter den skräckfilmen Martyrs som vi såg igår.
Det var en sån sjuk skådis med i den filmen som såg ut som den tjejen i the Ring typ, och jag hatar sånna.
Så inatt har jag vaknat en gång i timmen säkert och trott att hon har stått vid min säng och kollat på mig.
Fy fan va äckligt säger jag bara!
Det kan nog vara första gången jag har mardrömmar efter en skräckfilm, haha.
Jag har ju trots allt sätt sjukt många skräckfilmer genom mina år, så en till skulle ju inte skada.
Men men, vad ska man göra.
Man vet ju att det inte är nån i rummet och det bara är på film, men va fan.
Det är därför jag inte kan se Paranormal Activity, jag tror strongt på sån shiet.
Typ andar och sånt, det skrämmer skiten ur mig.
Om jag ska se den filmen, så måste jag ha nån att sova med i ett år framåt, haha.
Kan bli lite svårt.

Btw, min helg har varit suverän.
Hur har er helg varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0