Detox.

Imorgon är dagen D då jag ska börja med min detox.
Ska hålla på med den i två veckor, sen får vi se om det har gett några resultat.
Sökte runt lite på internet förra veckan och hittade detta.
Hittade en två-veckorskur med recept och allt till.
Härligt, då man inte riktigt vet vad man ska äta och inte.
Så i två veckor nu framöver blir det inget kött, mejeriprodukter, processad mat eller något halvfabrikat.
Jag ska laga all mat from scratch.
Haha, lycka till Lina.

Efter dessa veckor kör jag en summering om hur det var, det som var positivt och negativt.
Vem vet, kanske någon utav er vill testa sen? :)

Kommentarer
Postat av: Kent agent

Lycka till!!! ;-)

2010-11-11 @ 16:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0