egowoman.

Jaa, jag kom på mig själv med att googla mitt namn.
Haha, har ni gjort det nångång?
Iallafall, googlade mitt namn och så tittar jag lite vad som står och så ser jag att en person skrivit ett blogginlägg, innehållandes mitt namn, i november 2008.
Jag bara WHAAAT?!
Haha, så jag läser det och så står det detta:

"Anyhow , en dag sitter jag Vicky och Lina Skenning på mitt rum, mamma ropar att det är mat så jag går så snällt dit och äter.
När jag kommer tillbaka sitter det två fnissiga tjejer i mina sjukt fula gråa soffa med små fyrkanter i olika färger.
Vad har dom gjort då ?
Dom har självklart läst min dagbok , den innehöll nog inte så mycket förutom vem man då var kär i. Hollycrap!
Allt jag kommer ihåg sen är att jag blir jätteledsen ropar - MAAAAMMA! för att hon sen ska komma in och skälla ut dom efter noter. Ibland är ni mammor allt rätt bra !"

Jag dog lite smått, hade glömt bort detta, men när jag läste det kom det tillbaka som om det hade hänt igår.
Kan inte säga att jag kommer ihåg hur gammal jag var, måste väl ha varit på lågstadiet i alla fall.
Herregud va dum man var då.

Tror jag dör litegrann av skratt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0