How come?

Jag läser Michaela Fornis blogg väldigt mycket, och nu har hon gett ut en egen skokollektion (COOLT!).
Grejjen är att skorna är skitnygg, men fan va dyra!
Det fanns den tiden då jag lätt kunde köpa en par skor för tusenlappen och inte bry mig, men nu när mina skolådor fyllt på sig lite (läs: drygt 60 par skor) så kollar jag faktiskt på priset sjukt mycket.
Jag gillar när skor är billiga, för då kan jag köpa fler skor.
Så resonerade jag inte innan, för då skulle de bara vara dyra.
Billigt är bra, det är därför jag har så jävligt många skor. ;)

Så gå in på brudens blogg och spana in hennes skor!
Jag skulle seriöst döda för de vita kilklacksskorna i vitt läder med dragkedja på båda sidorna.
Var det nån som sa nyårsskor? JA TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0