ingen bra helg.

Nej denna helg har inte varit den bästa om man säger så om man pratar om min hälsa.
Annars har den varit tiktigt mysig.
I fredags vart jag hos Frida och kollade på Idol tillsammans med brudarna.
Det var också då jag började känna mig lite krasslig, kände att halsen gjorde ont och att ena körtel på halsen hade svullnat som fan.
Lördagen bjöd på fika på morgonen med Sofia, sen skulle jag färga håret, det blev asbra!
Framåt eftermiddagen så började jag känna mig riktigt kass, det visade sig att jag hade 39,5 graders feber.
Inte helt okej!
Men ändå spenderade jag kvällen med Thess, alltid roligare att ha lite sällskap än att vara själv.
Idag mår jag också kasst, hade säkert hög feber imorse, men har tagit några ipren, så mår lite bättre.
Vill att mamma ska vara hemma så hon kan ta hand om mig, funderar på att äta glass, för halsen gör så ont, men frågan är om man syndar för mycket då?

Nehe nu ska jag sätta på en film och tycka synd om mig själv.
Ha en bra söndag, så hörs vi imån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0