inte helt okej.

När man stiger upp på morgonarna så förväntar man sig att det är varmt och skönt i rummet inte att det är svinkallt.
Inte heller förväntar man sig att man måste sova i mjukisbrallor och tjocktröja för att hålla värmen när man ska gå och lägga sig.
Mitt element är, som ni förstår, sönder och min hyresvärd är sjukt seg på att laga det.
Nu när det börjar bli så kallt också så är det inte jätteskönt att vakna upp till denna kyla.



Det var så allt ute imorse att det inte gick att se hur många grader det var ute, haha.

Kommentarer
Postat av: Emma

USCH! då skulle du va hemma hos mig, jag har 22.5 just nu :D myys

2010-11-30 @ 10:17:33
Postat av: syrran

du får börja tända mass ljus hemma så det blir varmt sålänge.. och när du lagar mat får du sen ha spisen öppen tills den blir kall.

2010-11-30 @ 19:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0