It's showtime baby!

Idag är den första dagen på min detox som jag ska köra nu i två veckor och det känns verkligen hur bra som helst.
Igår var jag och handlade ihop alla ingredienser för en vecka framåt, haha shit va mycket grönsaker.
Så mycket grönsaker har det nog aldrig legat i mitt kylskåp på en och samma gång.

Imorse började jag med glas ljummet vatten med pressad citron i, sen tog jag min morgonpromenad på 40 minuter ungefär sen drack jag en fruktsmoothie.
Hur god som helst!
Får ju inte äta eller dricka några mejeriprodukter, så jag köpte nåt som heter soyayoghurt, smakade ju skitgott!
Trodde ärligt det skulle smaka bajs, haha.

Detox, bring it on!



Matvaror för en veckas detoxkur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0