jag ser det snöar!

Det snöar ute!
Tjoho!
Det började redan igårkväll och det är så fint när det snöar!
Glömde ta en bild imorse när jag gick till jobbet, det var så fint ute.
Nu är det mest bara slaskigt, inte så fint med andra ord.
Men det viktigaste är att det snöar!

Igår efter jobbet var jag förbi Puss en sväng i stan för att inhandla lite nya örhängen.
Är så trött på mina små pluttar jag har i öronen, så ville ha ringar.
När jag väl kom hem och skulle sätta i ringarna, så tog det många om och men innan jag ringde mamma och bad henne komma över så hon kunde sätta i dem åt mig, haha.



ta-daa!
Såg igår när jag tog bilden med att mina hål sitter ojämnt, haha snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0