måndag.

Ny vecka igen då, shit vad veckorna går fort nu för tiden!
Helgerna också för den delen, usch.
Visst det är kul när det närmar sig jul och allt, men sen när den är över så är det snart sommar igen.
Och så börjar allt om igen, haha.
Ne, tycker allt att tiden kan lugna ner sig lite nu.

Vad hände igår då?
Jo mamma och jag bakade.
Sen på kvällen blev det filmmys med Månkan och Sarah.
Mycket trevligt!
Vi kollade på Wallander och åt gottigheter.

Min förkylning vägrar ge sig, eller det kan nog ha lite att göra med att jag gick rätt bar ute i lördags, men det var ju inte så länge.
Att jag aldrig lär mig.
Jag vet själv att jag blir förkyld när jag har för lite kläder på mig!
Så som det ser ut nu blir det ingen hårdträning denna vecka, endast powerwalks.
Skulle gått ut idag på morgonen, men sängen lockade mer.
Fan Lina, DISCIPLIN!
Måste verkligen gå ut och gå varje morgon nu.

Vad hände för er i helgen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0