nyår.

Det ska alltid vara sån hets för att fira nyår.
Frågor som vart ska vi vara, vad ska vi ha på oss, vad ska vi dricka osv. sträcker sig långt.
Om man är som jag och gillar att planera, så tar man tag i detta tidigt.
Så för någon vecka sen frågade jag girlsen om vi kanske skulle ta och fira i Göteborg.
Självklart var det mycket populärt, och eftersom att syrran har lägenhet där så hade man kunnat bo där.
Fast det är ju bara om det finns plats.
Finns det hjärterum, finns det stjärterum.

Hittade en apsnygg klänning i en katalog från H&M förra veckan.
Tänkte att den ska jag allt beställa!
Så jag klickar mig in på hemsidan och ska beställa den, men vad nu?
Den var slut!!!
Jag som verkligen hade tyckt det var den perfekta klänningen.

Har ni kommit på vad ni ska göra på nyår?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0