såg ut som nåt hunden hostat upp.

Igår kväll så skulle jag som vanligt laga mat till lunchen nästkommande dag, och på menyn så stod det soppa.
Mmmm, tänkte jag, skitgott!
Det skulle vara lök, morötter, sötpotatis, linser och massa massa kryddor i.
Jag smakade av och det smakade gudomligt gott.
I receptet stod det sen att man skulle mixa det, så självklart gjorde jag det.
Dock så blev det bara en tjock klump av det hela haha.
Men jag var ju tvungen att ta med det till lunch idag, så när jag för en stund sen skulle värma det så tänkte jag att det kanske skulle bli "lösare" i konsistensen.
Men icke, som en jävla pudding!
Och det smakade blähä blaha.
Så det hamnade i soptunnan.
Nu är det ju så att jag har världens snällaste mamma så hon ska komma med en sallad till mig om en kort stund.

Älskar min mami.

Eftersom att maten såg ut som rubriken på detta inlägget, så skippade jag bild.
Haha, baraför att ingen skulle bli äcklad typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0