saturday night.

Det är lördag kväll och den spenderar jag i Göteborg hemma hos min kära syster.
Kom hit igår kväll och det var direkt att dyka på festandan.
Svirade om till andra kläder sen vart det bara att dra igång!
Vi hamnade på en studentpub vid systerns skola, helt okej men vill nog inte gå dit igen.
Haha, hon som sa att vi skulle dit sa att de skulle spela housemusik, men icke.
Kan nog allvarligt säga att det var samma beat hela tiden, not so much fun.
Så syrran och jag drog därifrån och hamnade i säng vid 4 på morgonen, helt okej.
Idag har vi spenderat tiden på stan för att inhandla julklappar, så nu har man det klart.

Nu sitter jag här vid datorn och syrran sover, haha.
Blir till att mysa lite ikväll med film och morötter med dipp.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0