söndagsnöje.

Denna dag har gått sjukt fort tycker jag allt.
Kan bero på att man inte gick upp förren elva idag, men iallafall haha.
Igår vart det sjukt kul iallafall.
Kvällen började med att jag drog till Jönköping för att gå på bio med Carro, Patrik, GB och Rickard.
Vi såg Saw 3D, SJUKT BRA FILM!
Efter det så åkte jag hem till Värnamo igen, men bestämde mig för att hänga med brudarna till Harrys istället.
Så vi hängde där till stängning, men så värst kul var det inte, haha.
Inte så kul när man är nykter, det är då man ser hur alla andra är också som är fulla.
Men men.
Mamma och jag har bakat hela förmiddagen nu, lussekatter och pepparkakor.
Var tvungen att göra det nu för alla andra helger känns så uppbokade.

Vad har alla ni andra gjort i helgen?


Kommentarer
Postat av: Kusin malun

Va fula lussebullar ni bakat. Haha

2010-11-07 @ 18:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0