söta lilla fredag.

Fredag, idag är det fredag!
Helg, älskade helg!
Om det finns någonting jag håller kärt på så är det mina älskade helger.
Det är då man hinner träffa folk och umgås normalt.
Jobbar man ett tio till sex jobb som jag och sedan tränar näst intill varje dag, ja då kan man behöva helger.
Speciellt till att vila ut.
Ikväll ska jag inte göra ett skit, ska hem till föräldrarna och och ha det gött.
Mamma ska laga min favoriträtt och det kan man bannemig inte missa!
Imån ska jag tvinga ut mamma på en långpromenad runt Osudden, sen på kvällen ska jag på 50-års kalas.
På söndag ska mamma och jag baka lussekatter och pepparkakor!
Haha, jag skiter i att det är för tidigt för det, det är gott!
Gissa vilken musik som kommer fram då?



Vad ska ni göra i helgen ni underbara läsare?

Kommentarer
Postat av: Emma

det är inte för tidigt, snarare lite sent! ;P hahah

2010-11-06 @ 12:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0