sunday.

Dagen före måndagen.
Måndagsångesten knackar på, eller vad säger ni?
Jag har ingen att ha ångest över denna helg!
Inget drickande så jag har mått suveränt.
I fredags så drog jag till Frida och umgicks med mina brudar.
Lördagen började med en powerwalk på morgonen följt av tvätt.
Sen på kvällen drog jag och flickorna till parken för att se... JOHNOSSI!
Haha, herregud vilken kväll säger jag bara.
Drama, fylla och hela tjotahejsan.
En kväll som också var hur bra som helst.
Man kan ha kul när man är nykter. ;)
Hela dagen idag har spenderats hemma hos mormor och släkten för att fira Fars-dag.
MYS!

Nu väntar en helkväll i soffan med en bra film eller dylikt.
Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0