träning.

Känns som om att i varje inlägg jag postar så skriver jag nåt om träning, haha.
Kan inte låta bli!
Nu när man är sjuk med så blir det inte att man tränar.
Försöker liksom gå ut och gå, men jag vill fan svettas!
Svettas man inte så tränar man inte ordentligt tycker jag.
Därför känner jag ingen mening till att gå ut och gå, fast det är ju bra ändå.
Jag har under en lång tid försökt få ut mig själv på morgonarna för att powerwalka, men nu när det är så mörkt så ser sängen mer lockande ut än att dra på sig en massa kläder för att gå ut.
Dock ska jag få ett slut på det nu, MÅSTE verkligen!
Kan nån typ inte ringa till mig halv åtta på morgonen och skrika i luren eller nåt så jag kommer upp?
Alternativet är att jag sover med träningskläder på?
Haha, hade det funkat tros?

Förresten ingen som kan lägga upp ett matschema till mig? (nej inte du syster)
Kalorifattigt som fan eftersom att jag vill drop some weight.

For your information så ska jag faktiskt ut och powerwalka när jag kommer hem efter jobbet!

Kommentarer
Postat av: syrran

hahahahahahaha inte?

2010-11-10 @ 16:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0