yes!

Inatt kunde jag faktiskt sova utan att vakna upp varannan timme!
Tjihoo!
Tror det hjälpte lite att jag hade radion på inatt, så jag kunde tänka på annat än den där psycho-tjejen i skräckfilmen. haha.
Men dock får jag damp på min radio, den vill inte få in nån kanal i mitt sovrum?
I alla andra rum får den täckning och min gamla radio hade inga problem med det.
WTF?
Gillar inte när det är helt tyst i sovrummet, vill ha nån musik eller nåt iallafall. :)

Ikväll jobbar jag länge, eller länge och länge, till åtta iallafall.
Sen blir det hem och köra min armhävs-tävling.
Glömde schemat igår så får köra det idag.
Sen är det Desperate Housewives och Cougar Town ikväll, tummen upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0