åh herregud.

Ja det är väl det enda jag kan säga om denna helg.
Helt fullspäckad har den varit med bland annat shopping, ansiktsbehandling och fest.
Ansiktsbehandling var jag på i lördags och jag älskar det!
Brukar önska mig det en gång vid jul och när jag fyller år, så kan man gå en gång i halvåret, det är verkligen lyx med sånt där.
Fick även med mig en ny vinterjacka hem, känns som om det behövs nu när graderna börjar sjunka väldigt mycket. Så en Everest-jacka fick det bli, har haft en sån innan och den är varm, bra och snygg.
På lördagskvällen blev det fest.
Och söndagen blev det sängliggandes, haha.
Var längesen jag hade en sån baksmälla.
Vid sju på kvällen kände jag att jag mådde bättre och kunde då gå upp och äta lite.
Varenda gång man vaknar upp med en baksmälla så säger man jag ska aldrig mer dricka alkohol.
Haha, om jag fått en krona för varje gång jag sagt det så hade jag varit rik!

Nähe, måndag idag då?
Vad händer i veckan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0