besvikelse.

Skulle ha kollat på den Martyrs igår, men det var ingen som ville se den.
Buhu.
Så då blev det att vi åkte till hemmakväll och hyrde någon konstig b-film.
Skulle vara en sån riktig high school-film, men det var nån jävla mjukporrfilm, helt störd var den!

Ikväll, vad händer ikväll?
Jo man ska på utflyttningsfest hos Monika, dock ska jag inte dricka nåt hade jag tänkt, kanske nåt glas, men inte mer.
Jaaa, jag vet jag är för jävla tråkig men denna helgen har jag lust att vara nykter för en gångs skull.
Tror att de skulle dra till Harrys senare, men får se om man hänger med, har ingen större lust om jag ska vara ärlig.

Vad händer för er mina små läsare?
Ser att statistiken ökar lite smått hela tiden, jag blir nyfiken, vilka är ni? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0