blod, svett och tårar.

Okej kanske överdriver lite nu i rubriken, men det är jävlans massa svett när jag tränar.
Tror första passet jag var på efter sommaren höll jag på att spy också, det var hårt, haha.
Igår var det aerobics som gällde.
Jag har ju sagt att jag inte riktigt gillar den instruktören som håller i det, baraför att hon är så "flängig".
Visst jag blir svettig och så på hennes pass, men tror jag ska köra på intensivgympan som är före istället.
Känner att jag får mer brännt när jag är där, lite mer flås och styrka är det ju.
Sen kanske man kan ta aerobicsen nån gång lite sådär bara.

Iallafall, varför har jag träningsvärk för?
Jag tränar ju i princip nästan varje dag, varför ska det alltid kännas så farsligt i benen då för?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0