dumma halebop.

Blir lite smått arg på Halebop måste jag säga.
Har bytt abonnemang nu, från Telia till Halebop och när jag fick papprena från halebop så fick jag inte med mitt micro-sim till iphonen så fick skicka ett mejl till dem att de skulle skicka ett.
Skickade mejlet förra veckan i tisdags, hade fortfarande inte fått något igår.
Så jag skickade ett till mejl, om att jag behövde ett nytt för tydligen är mitt gamla sim-kort nu spärrat så jag har ingen mobil jag kan använda.
Frågade om jag fick nån kompensation eller så, för det nya sim-kortet de skulle skicka ut skulle inte komma förrän om tre arbetsdagar.
Menar de att jag inte ska ha någon telefon tills dess?
Jag använder min mobil som hemtelefon också, men de verkade inte bry sig.
ÅÅh jag blir så sjukt förbannad på sånt här!

Så ni som försökt kontakta mig, så vet ni nu att jag inte har någon mobil.
Kan kontaktas på facebook!

Kommentarer
Postat av: Sarah den rara

Halebop aaaahaaaa, Halebop Ahhhaaa... så jävla störande hatar dem ännu mer nu!

2010-10-12 @ 22:39:23
URL: http://storygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0