förändringar.

nu när vi börjar gå mot mörkare tider, så märker man rejält på sina kunder att de vill bli lite mörkare, lite "höstigare" i håret.
det gillar jag verkligen.
kan tycka att man ska vara lite mörkare till hösten, dock tycker inte det är fult att vara ljust till vintern absolut inte, men på senaste tiden har det varit så att jag blivit lite mörkare på den senare halvan av året.
som jag, jag har blivit kopparfärgad och igår var jag och klippte av håret, hihi.
sarah hade jag idag som var jättefin ljus i håret men ville bli mörk igen.
ville inte det egentligen, men hade inte så mycket till vad. haha.
så nu är hon brunett igen, och ska tillägga med att hon passar i vilket som. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0