Fredag.

Jaha, då var det fredag idag då och den kunde inte ha startat sämre än vad den gjorde.
Eftersom att mina är bortresta tills på måndag så har jag invaderat deras hus.
Tänkte att jag skulle bo där över helgen.
Men iallafall, satte klockan på kvart över sju imorse för jag skulle träna på deras maskin där hemma, men det skiet ju sig.
Ska göra det ikväll istället.
Iallafall, klockan sju vaknade jag av mig själv och stängde av klockan, för jag tänkte att jag skulle gå upp och göra frukost och kolla på tv tills jag skulle göra mig iordning.
Så jag gick ner i köket och brer några mackor, kollar på klockan och får panik!
8.40 står klockan på!
Tror ni inte att deras klockan hade stannat under natten?!?!
Fort som fan skyndar jag mig in i duschen, gör mig iordning och sticker till jobbet.
Hade en kund vid halv tio idag så fick lite smått panik där.
Men jag hann, kvart över var jag på salongen. :)

Och igår, skulle tränat men det blev inte heller så.
Hade inte fått i mig nåt att äta under hela dagen typ, och så tänkte jag träna på det.
Inte så smart, kände mig illamående och svimfärdig efter tio minuter typ så jag stack hem igen.
Gjorde lite mat och vilade.

Så denna vecka har varit dålig på träningsfronten.
Ajjabajja!
Nästa vecka kör vi hårt igen!

Kommentarer
Postat av: luffi

Goo midda!



Fredag idag och vem gillar inte fredagar!! =) Allt bra denna dag? Kram lilla Luffi

2010-10-15 @ 12:35:15
URL: http://www.luffi.se
Postat av: Cissi

Trevlig helg! =)

2010-10-15 @ 12:57:44
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0