Hösten är över.

När temperaturen understiger o grader, då anser jag att vintern har kommit.
Vilket det gjorde idag.
Imorse när jag vaknade var det -0,4 grader ute, helt sjukt!
Tycker temperaturen sjunker allt för mycket nu för tiden.
Ingen riktig vinterjacka har jag heller, för den jag hade förra året har jag slängt och det känns som ett måste att börja använda vinterjacka, typ nu.
Så i helgen tänkte jag faktiskt och gå och köpa mig en, vet redan vilken jag ska ha så det blir bara till att hämta den typ.

Just det ja, var och hälsade på söta Monika igår på sjukhuset.
Hon såg ut att må jättebra och såg pigg ut.
Det gillar vi!
Hoppas nu på att hon inte behöver ligga där hela veckan ut, så hon kommer hem snart! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0