kick start.

nu såhär när jag har kommit igång med min träning ordentligt (ja, jag såg resultat idag på vågen) så kände jag för att kick starta den ännu mer.
därför beställde jag hem detta förra veckan, så att jag verkligen kickar igång kroppen till att tappa vikt.


drack en sånhär idag på morgonen och den var faktiskt helt okej.
ingen spy-känsla på det, så det kommer slinka ner.
14 påsar var det, så kommer hålla på att dricka dessa till frukost i fjorton dagar och se ifall det gör någon skillnad.
håller tummarna nu!

ps. johanna, du behöver inte kommentera för jag vet redan vad du tycker om sånt här. ;)

Kommentarer
Postat av: syrran

hahahaha hahahaha ahahaha hahah ah ha hah ha.. var precis på väg att kommentera när jag såg det lilla ps längst ner!

2010-10-04 @ 14:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0