Måndag.

Ny vecka igen då, nu kör vi!
Måste ju vara lite peppande då man jämt får läsa på facebook-statusarna måndagsångest.
Haha, alla kan väl inte ha måndagsångest?
Tycker det är rätt skönt att börja jobba igen.
Okej, jag erkänner att ibland känner man lite ångest, men då brukar det ofta ha nåt att göra med att man kanske inte sov så bra i helgen eller något sådant.
Jag har faktiskt sovit bra denna helg.

Igår däremot såg jag en sjukt bra film.
Har sett den innan, men kom inte riktigt ihåg den.
Flightplan heter den, med Jodie Foster i huvudrollen.
Handlar om att hon och hennes dotter ska flyga från Berlin till New York med hennes döda mans kista.
Dock så försvinner hennes dotter på planet, och ingen verkar veta att hon hade någon dotter med sig.
Hade jag varit i ett sådant scenario hade jag fått panik.
Jag rekommenderar starkt att se filmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0