med en liten tår i ögat...

Ja kanske för att vara lite ironisk där i rubriken så syftar jag på Kungarna av Tylösand.
Igår var det sista avsnittet av detta älskvärda hatprogrammet, haha.
Vad ska ni underhålla mig klockan tio på onsdagar?
Läste på Nemos blogg att det kanske skulle bli en till säsong, fast Kungarna i Alperna tror jag det var.
Haha, hur fan hade det gått?
Typ alla hade brytit varenda ben de har i kroppen, tummen upp för det liksom!

Eller vad tycker ni kära läsare?
Jag vet att ni är några stycken, men det ekar tomt i kommentatorsfältet. :(

Och ja syster det luktar jävligt mycket träning! ;)
På måndag börjar jag.
Och filmerna bör komma idag så jag tar med mig dem. hihi.

Kommentarer
Postat av: syrran

jag kommenterar ju för fullt! men åt fanders med kungarna av tylösand.. nu kan jag få sova på kvällarna!

2010-10-28 @ 14:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0