Mittwoch.

Onsdag idag då!
Tjoho, halva veckan har gått!
Tycker veckorna bara flyger förbi nu för tiden, helt sjukt.
Det är väl för att det är så mörkt på kvällarna nu med, dagarna blir så himlans korta.
Förresten när är det man vrider tillbaka klockan?
Borde inte det vara snart har jag för mig?

Iallafall, igår hände verkligen ingenting efter jobbet.
Kom hem, la mig i soffan och låg kvar där tills jag gick och la mig.
Haha, fär jävla härligt.
Min lilla kusin Daniel sov hos mig i natt också, han skulle kolla på innebandy igår kväll.
Blev typ livrädd imorse när jag hörde någon som var uppe och gick.
Tänkte, vem fan är det?
Haha, men det var ju inget att oroa sig över?

Har ni sovit gott?

Kommentarer
Postat av: thess

tror det är på söndag man vrider om klockan, men har dock ingen aning om det är fram eller bak ;)

2010-10-27 @ 18:13:31
URL: http://ramlatgatanklart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0