movienight.

Har precis fixat syrran i håret, så nu är det fräscht igen.
Eftersom att hon inte bor i lilla Värnamo, så är hon inte heller hemma så ofta.
Så när hon väl kommer till mig för att fixa håret, så ser det ut som en risbuske typ.
Haha, taskig jag är men det är fan sant.

Ikväll blir det intensivgympa, sen blir det filmkväll med syrran och några av hennes vänner.
Ska äntligen få se Martyrs som jag inte har vågat se själv, haha.
Seriöst, jag har inte ens vågat se på trailern själv ens, för jag tycker den verkar så jävla läskig.
Och ni ska veta det att jag har sett många skräckfilmer, även äger sjukt många skräckfilmer!
Spännande spännande!
Recension på den kommer imån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0