när barnet i mig kommer fram...

Ja då jävlar beställer jag Disney-filmer så det smäller om det!
Som ni kanske vet så har jag ett stort ha-begär av alla Disney-klassikerna.
Det är nog runt en 50-55 stycken som är klassiker som jag försöker samla ihop.
Jag har till och med en lista, som jag skrivit på datorn, vilka jag har och inte har.
Fattar ni hur gött det är att ligga i soffan en bakis-dag och kollar på Disney-filmer?
Kan vara det skönaste som finns!
Idag har jag mellan 10-15 stycken som fattas, dock gjorde jag något åt saken idag och besällde hem två stycken till.
De var ett riktigt bra pris på cdon och plus det hade jag gratis frakt.
AWESOME!

Dessa två filmer klickade jag hem:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0