bra val där!

igår var jag och röstade, så som många andra gjorde.
men för mig som aldrig varit intresserad av politik, så tog jag inte det så jätteallvarligt.
har väl diskuterat lite med mamma och pappa om va de tycker och så, sen blev det lite kanske att man röstade efter vad de pratade om.
man jag känner att jag röstade på rätt parti och att det är bra för mig.
tycker det är så skönt att allt snack om valet är över nu, dock känner jag att det kommer fortsätta diskuteras om att Sverigedemokraterna kommer in i riksdagen och ska styra och ställa.
jag personligen tänker inte yttra mig om det, för vad man har läst på alla andras bloggar så är det väldigt känsligt om vad man säger.

jag röstade på det parti som gynnar mig, därför säger jag Go Reinfeldt!
(men ej till SD.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0