förlåt.

det var inte alls meningen att skriva ett sånt dystert inlägg igår, så jag ber om ursäkt.
det var lite dåliga nyheter jag fick reda på, men det är sekretessbelagt om man säger så.
så kan inte säga nånting om det. :(
jag vet, säger man a måste man säga b, men i detta fall kan jag inte det.

till nåt roligare!
skulle kört dubbelpass igår på gymmix, men kände att jag bara pallade ett så jag bestämde mig för att gå på aerobicsen.
var helt inställd på att de börjar vid åtta, men när jag kom dit typ kvart i så hade det redan börjat!
bu fucking hu.
så det var bara at vända på klacken och åka hem igen.
jag hatar nämligen att "hoppa" in i pass som redan hållit på en stund, vill vara med från början.
så när jag kom hem igen så kolalde jag på tv lite.
var inget roligt på tv så vid nio hoppade jag ner i sängen och läste på min bok som har blivit sjukt spännande!
vid kvart i tio somnade jag. haha. helt stört.
vaknade till att nåt lät som om det stängde en dörr, trodde klockan var mitt i natten men den var bara elva.
hahaha!

jaja utvilad är jag idag iallafall. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0