GÖTEBORG!

imorse begav sig jag, mamma och pappa till Göteborg för att hälsa på min syster.
efter en fika hemma hos henne så begav vi oss mot stan för lite shopping!
blev en ny kjol, en tröja, ett linne och ett par nya leggings.
hittade också typ 30 par göörsnygga skor som jag lätt hade slagit till på om jag hade haft flera tusen över varje månad. hihi.
nu ikväll har vi lagat mat (läs: mamma och sis) och nu sitter de och kollar på Transformers.
funderar på att kolla på Twilight Eclipse istället för transformers suger.

vart lite bakis imorse också förresten, när man inte druckit på en månad slår alkoholen väldigt fort.
det och bristen på mat innan alkoholen började drickas, haha.
men fan va kul jag hade igår iallafall!
tack underbara sarah och alla andra som var med igår också, för en sjukt trevligt kväll!

hörs imån!
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0