husmor Lina.

herregud vad jag har fått saker gjort i helgen känner jag.
mitt sovrum är näst intill klart, jag har städat hela lägenheten och jag har tvättat fyra lass med kläder.
hur duktig får man bli?
tyvärr hann jag inte med de sista 2 lassen igår så får ta det ikväll när jag kommer hem från jobbet.

förresten, dåligt samvete som fan för att jag inte powerwalkade imorse.
därför ska jag på Intensivgympa ikväll så jag kan svettas som fan och svimma när jag kommer hem. haha.
hela veckan är det fullt upp som bara den med träning, och imån ska äntligen min rygg få knådas ordentligt!
den gamla ryggen och jag går tyvärr inte riktigt bra ihop, tråkigt nog.
men förhoppningsvis ska det bli ändring på det!

toodels!

Kommentarer
Postat av: syrran

Köp en spikmatta!

2010-09-07 @ 08:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0