Kungarna av Tylösand.

var det någon utav av er därute som såg detta program igår?
vet inte riktigt vad jag ska säga om det.
på ett sätt är det sjukt pinsamt, man satt där i soffan och blev nästan lite generad över vad de gjorde på tv.
menar, ska de visa hur tonåringar festar?
för isåfall har de ingen aning.
så som de höll på det är för mycket.
visst ibland kan det vara så haha, men inte varje gång?

programmet är som en salig blandning av Paradise Hotel, Big Brother och den amerikanska tv-serien Jersey Shore, som btw har tagit hela USA med storm.

jag personligen gillade programmet, vet inte hur mycket jag skrattade, särskilt åt han Rang a.k.a Biskit.
haha alla verkade så softa, men samtidigt var det lite pinsamt att kolla på.

jag det serien tre av fem tummar upp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0