linser.

igår gjorde jag nog fanimej världens godaste linssoppa!
hittade receptet förra veckan på en blogg som jag ögnade igenom, och det var tomefan tur att jag gick in på den sidan.
det är inte ofta jag lagar mat, men när jag väl gör det så blir det helt suveränt.
enligt mig då alltså, haha.
hade med mig det till lunch idag.
söta kusin emma skulle klippa och färga sig så då hade jag lunch till henne med.
och hon gillade det också! :D

nu ska snart thess komma hit så ska vi grejja lite med hennes hår.

förresten?
jag funderar på att bli kopparbrun i håret, känner att nåt måste hända när det är höst.
kan alltid bli blond till våren igen. :)
vad säger ni, blond eller koppar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0