Min värsta fasa.

eller okej det kanske inte är den värsta fasan som finns, men för mig väger det stort.
igår var vi hemma hos månkan ett lite gäng och det var inte alls planerat, men det var hur kul som helst.
vi drack litegrann, och som sagt var det inte alls planetar så jag hade inte fixat mig för fem öre.
kom dit utan smink och skabbigt hår, omedveten om att det skulle komma fler folk.
när folket så sakta men säkert började trilla in, så kände jag mig inte alls illa till mods eller så.
kände mig rätt så säker när jag satt där och smuttade på mitt vin och var helt utan smink (okej, lite concealer och foundation hade jag, men that's it!).
kvällen slutade hur bra som helst och jag fick crasha i månkans soffa för jag ville inte gå hem själv.
klockan stod på 03.00 när jag slöt mina ögon, det var en bra kväll.

nu sitter jag hemma hos mig och ska äta min tomatsoppa och ska sätta på Schindler's List, den bästa filmen som någonsin gjorts.

puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0