roadkill.

känner mig som ett jävla roadkill för tillfället.
känns som om någon har kört en bulldozer över min rygg, eller som att nån har använt min rygg till slagpåse.
har haft besvär med min rygg nu ett tag och igår var jag äntligen på en välbehövlig massage.
inte för att massagen var särskilt skön, men den gjorde gott för min rygg.
dock kan jag knappt böja mig ner och ta upp nåt från golvet, känner mig som en 80-årig kärring.
ryggbesvär är priset man får betala för när man är 184 lång och alltid gått med krökt rygg, för man känt sig som ett missfoster då man alltid varit ett huvud längre än alla andra. haha.

men iallafall, över till nåt positivt.
ikväll har jag en dejt med min underbara Frida.
(nej det är ingen dejt-dejt, vi ska umgås, som vänner. haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0