Shark-month.

just nu är det shark-month på animal planet.
för en tjej som jag som har världens största fobi för hajar, så är det hemskt. haha.
varje dag, från morgon till kväll nästan, så går det program om hajar hela tiden.
men det roliga är att jag sitter som fastklistrad när det är sånna program på tv:n.
jag är så fascinerad av dessa monstruösa djur, men ändå så rädd.
jag har aldrig sett en haj på riktigt, så egentligen har jag ingenting att vara rädd för, för jag vet inte hur de är.
men det är när man ser olika dokumentärer om hur folk varit med att de blivit hajbitna och förlorat kroppsdelar, det är då jag blir scared to death.
det är därifrån min hajrädsla har kommit ifrån.
med denna fobi så har det gjort att jag inte kan bada i hav längre när jag är utomlands.
kanske kan doppa mig lite längs med sandstranden, eller så måste vattnet var helt jävla kristallklart, annars vågar jag mig inte ut.
och ja, nu tänker vissa, är hon konstig eller?
haha jag vet.
det jag också vet är att hajjar inte kan vara på så grunt vatten, men jag är fortfarande livrädd.
vilken jävla pussy liksom.

vet inte riktigt vart denna fobin har kommit ifrån för det uppstod typ för nåt år sen bara.
helt weird.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0