söndag.

såg en riktigt jävla bra film igår!
den hette Orphan och handlade om en familj som adopterar en liten flicka från ett barnhem, men snart börjar det ske väldigt konstiga saker när denna tjej är i närheten.
sjukt bra film och jag och thess satt fan på nålar hela filmen.
härligt spännande och läskig och sjukt bra manus!
hade ingen aning om att filmen skulle bli som den blev.
najs!

idag är jag dock uppe med tuppen, ska tvätta idag!
ska även ta mig ner till vallokalerna och rösta for the very first time!
har redan slängt in de två första maskinerna, sen blir det fyra till.
måste tvätta handdukarna på salongen idag med, därför det blir så många tvättar.
köpte detta medel igår i Ullared, hoppas på att mina vita kläder kommer skina!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0