The stoning of Soraya M.

om det är nåt som gör mig riktigt förbannad så är det filmer som denna.
detta är en film baserad på en verklig händelse.
den handlar om en kvinna som blir stenad av byns män, eftersom att de anklagar henne för otrohet.
vilket inte stämmer, utan det är bara hennes man som vill bli av med henne så att han kan gifta sig med en annan.
enligt de islamska sharia-lagarna, så är det tydligen lagligt att stena folk till döds.
helt jävla sinnesjukt säger jag bara.
hur fan kan man göra nåt sånt?
vad får man ut av det?
jag är absolut inte rasist, men när man ser sånt här så skulle jag bara vilja utplåna länderna där nere för att de håller på med sånt.
hade jag varit med i den filmen hade jag tagit stenarna och kastat dem på männen istället, de är de som förtjänade det isåfall.

fan va förbannad man blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0