Barca.

Om drygt tre veckor sitter jag och resten av familjen på ett plan ner till Barcelona.
Ska fira mig och pappa där nere, så det kommer bli en vecka med shoppping, god mat, gott att dricka och så ska vi få se Barca FC spela skiten ur sina motståndare.
Ska även göra en till sak där nere, men vettifan om jag ska säga det.
Ska jag?
Ja va fan, okej då.
Det är så att jag snackat med en person, en kille, på internet ett tag nu och vi ska träffas där nere! Hur underbart kommer inte det bli då?
Han ska ner dit med sina killkompisar så vi ska passa på att ses när vi kommer dit.
Vad tror ni, bra eller anus?

Åhh ikväll drar jag på 25-års fest i Huskvarna. Dock blir det lugnt, taggar som fan till Hoffmaestro imån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0