Fredag.

Redan fredag? Herregud, det går verkligen fort nu för tiden.
Men ju fortare tiden går desto fortare är jag i Barcelona och desta snabbare blir det sommar!
Igår hängde jag med kusinen när hon skulle boka tid till sin första tatuering!
Yeaj äntligen!
Hon vart skiträdd bara när hon skulle boka, undrar hur det går när hon ska tatuera sig?
Haha, hon ångrar sig säkert i sista minuten.
Dock vart jag fett nära på att göra två anchors till i nacken, men det får vänta lite till.
Kom ju på att jag ska färga håret imån så det är inte så bra ifall det kommer färg elle hårstrån i såret.
Så det får nog bli efter jag kommit hem från Barcelona.
Kan bli en födelsedagspresent till mig själv? Haha, blire säkert.

Nehe, vad händer annars idag?
Det är ju fredag!
Själv har jag nog tänkt ta det lugnt, ska träna när jag kommer hem vetja.
Men sen blir det nog bara chill.
Ni då?

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är skiträdd! men jag ska fanimej göra den!

2011-04-15 @ 16:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0